dag 5 weer een grens gepasseerd

19 maart 2016 - Hélécine, België

Vanmorgen heerlijk ontbijt op mijn gastadres van de Familie Bertrand. Francis had lekkere eieren gebakken met spek. Gisteren was het welkom zo gezellig. Bij de keuken hebben ze verhoogde tafel en onder het genot van een heerlijk wijntje hebben we gezellig staan babbelen. Toen de kinderen thuis kwamen stelde die zich keurig voor waarna we gezamelijk van een heerlijke  maaltijd hebben genoten. Ik heb vooral van de huiselijkheid en de manier waarop ze met de kinderen omgingen genoten. Beide deden een verslag van hun schooldag die door beide ouders met volle aandacht en kennisuitwisseling werd gevolgd, heerlijk!

Een vroege en zware start vandaag, ik had gisteravond al besloten om een korte etappe te doen en ben nu aangeland in Hélécine bij Lieve van Genechten en wordt ook hier heerlijk verwend.

Vandaag weer een grens overschreden,

nou ja, een taalgrens.

Onderweg weer prachtige vergezichten en mooie monumenten.

Ik was te ver gelopen van mijn logeeradres en toen ik bij een Taverne de weg ging vragen zei een klant je bent zeker 2 km te ver gelopen maar ik zal je wel even brengen met de auto, lief hé.

Nu nog even de tuin bekijken omdat ik mijn eerste wasje net gedaan heb. Ohja en mijn wond verzorgen omdat ik mijn been aan het prikkeldraad heb opengehaald, afgesloten terrein dangerous no passé eigewijze Berrie wel hé.

Wel grijs vandaag maar droog.

CIMG0596​​​

Nog niets gevangen vandaag, het staat hier wel op het menu.... Waterrat.

Mooi

Niet willen missen

CIMG0600Net vakantie

Het kasteel van Hélécine.

Tot motgen als ik wifi  En een slaapplaats gevonden krijg.

1. Niet gemakkelijk tot Namen.