Afgelopen week

20 juli 2018 - Pontevedra, Spanje

Wat hebben we het gezellig met zijn drietjes. Het weer is afgelopen week super fijn geweest. Niet te warm . Meestal in de ochtend wat bewolking en in de middag zon. De slaapplaatsen waren allemaal super, soms eenvoudig zoals in Valença waar we in de herberg sliepen en soms wat luxer in een privé albergeu of net als vandaag, alweer vrijdag in een pension. Het lopen gaat ons alledrie goed af. Wat kleine dingen maar die zijn inmiddels opgelost. In Valançe hebben we erg veel geluk gehad. De dame van de herberg zei nog nadrukkelijk dat de deur om 22.00 u dicht ging. Na het eten hebben we de stad verkent en ik stelde voor om nog wat te gaan drinken omdat het pas 21.05 was. Wat een geluk dat de dame van de herberg voorbij kwam. En...... vroeg ze waar dachten jullie te gaan slapen? Bleek ik mijn horloge nog op Portugese tijd te hebben staan, waar het een uur vroeger is. Wat een geluk konden we toch nog binnen. Onderweg komen we iedere keer pelgrims tegen die we gesproken hebben of samen met hebben gegeten. Leuk een hallo of een buen caminho. Ik denk dat we dit vaker gaan doen.