zevende week al weer in

26 april 2016 - Bénévent-l'Abbaye, Frankrijk

Vandaag aan de zevende week begonnen en al weer flink stuk opgeschoten.

Onderweg de laatste week vond er een grote verandering plaats in de omgeving. Eerst nog een mooie stad bezocht Argenton-sur-Creuze en afscheid genomen van de broer van Ad,Jan en zijn vriendin.

CIMG0957

Het was lekker afwisselend om weer eens met andere te praten en te lopen. Het weer viel niet tegen en de broer van Ad kon zich een beetje inleven hoe het ons vergaat.

We hebben wel geluk met het weer,als het regent zijn we meestal al onder dak.

Het landschap veranderde snel.

CIMG0973

Langzaam aan werd het echt klimmen.

CIMG1169

En moeilijk begaanbaar door dichte struiken en hele smalle paadjes.

CIMG1170

Dan kom je weer een klein dorpje tegen met een mooie kerk of verwonderlijke huizen.

CIMG1171CIMG1173

Het weer is wat wisselvallig maar als de zon schijnt merk je al gauw de warmte of kwam dat door het klimmen?

CIMG1172CIMG1181

Dan zie je weer een prachtig bloembed. Serge uit Reims vertelde dat de mannen in Frankrijk in mei deze bloemen gaan plukken om hun liefde aan hun partner te tonen.

Ik heb voor Made maar een heel bloembed vastgelegd.

CIMG1187

Dan loop je weer verwonderlijk langs een achtertuin met leuke zelfgemaakte beelden van bloempotten.

CIMG1188CIMG1189

Gisteren kwamen we Franse pelgrims tegen en deze mevrouw van in de 70 liep op slippers

CIMG1193

Gisteren hebben Ad en ik de slechtste opvang tot nu toe gehad, slecht eten en de verwarming deed het niet en was de hele winter uit geweest dus echt vochtig koud.

Nu hebben we het vandaag weer heel goed en weer super lekker gegeten.

Nog 2 dagen en we zijn in Lemoges. Tot de volgende wifiverbinding maar weer.

Ik stuur jullie veel liefde.

1. Serge:
    26 april 2016
    Courage les amis
    SERGE de Reims
  2. Christina Dafnopoulou:
    27 april 2016
    Prachtige landschap en top prestaties van jullie alle. Veel liefde toegewenst. Christina
  3. Kristine:
    27 april 2016
    Leuk Berrie!!

Ik vind het echt knap!
    Hoe lang duurt jou reis ongeveer?

Groetjes van ons!!