Dag 2

16 maart 2016

Wat een mooie dag vandaag, Het begon in Postel al geweldig, ik werd met muziek wakker gemaakt. Na een ontbijt met 5 andere mensen die voor hun rust in de Abdij verbleven, werd ik hartelijk uitgezwaaid door hun. Pater Bennie zegende me en zei god zij met u en een goede Camino.

CIMG0567

CIMG0568

De route was wat minder, veel langs het kanaal en maar een klein stukje door de bossen.CIMG0571

In Meerhout aangekomen overtuigde mij de gastheer om te stoppen met de wandelkar omdat ik hele mooie stukken van de wandeling ging missen. Bovendien moet ik op verschillende plaatsen omlopen en nog vele andere argumenten die me overtuigde.Ik ben nu in de pelgrimshoeve in Meerhout, een echte aanrader.

Gelukkig komt een hele goede vriend mijn spullen ophalen. Morgen naar scherpenheuvel, de slaapplaats is al geregeld.

1. Gerard:
    16 maart 2016
    Het gaat goed Berrie, rustig aan! Het enige wat ik niet snap is die wandelkar. Hoeveel kilo heb je bij je dan, dat je dat niet zelf kan tillen? Verder, petje af, ik volg je met veel plezier en vertrek zelf over 2 weken. Succes, Bon Camino!
  2. Sien en Jeroen:
    Hoi Berrie

Hoe meer je achterlaat hoe beter het wandelen zal gaan.
    Goede keuze gemaakt..
    Bon Camino
  3. Henk Slomp:
    16 maart 2016
    Doe Mannu de groeten van mij
  4. Inge:
    16 maart 2016
    We hebben voor morgen weer een zonnetje besteld Berrie, slaap lekker!
  5. Monique:
    17 maart 2016
    Gaat goed berrie, weer een mooie dag vandaag.
  6. Berrie:
    17 maart 2016
    Ik heb Mannen de groeten gedaan en hij volgt onze blog