dag 12

26 maart 2016 - Rocroi, Frankrijk

Van Oigniers naar Rocroi.

Wat een slechte dag vandaag, de hele tijd regen. Het ontbijt in het vakantiehuisje was voortreffelijk. Vers gebakken brood, van die grote dikke plakken en verse ham en veel koffie.

20160325_081813

Het was er aangenaam warm in het vakantiehuisje maar toen ik de eigenaresse zag binnenkomen bibberend en kletsnat, besloot ik om mijn camera en telefoon in een plastic zipzakje te doen en op te bergen in mijn rugzak. Pas toen ik in Rocroi aan kwam werd het droog. Van uit Rocroi heb ik een taxi gepakt naar het hotel dat Kath had geboekt. Tegen half tien 's avonds kwamen ze aan: Wil, Kath en ..... Made

We zijn bij de Grill lekker gaan eten en daarna samen fijn na-tafelen. Vanmorgen zijn we met hun auto naar Rocroi gereden maar het was zeer mistig. Ik kreeg nog een berichtje dat Pieter en Carina mijn spullen in Meerhout hadden opgehaalt, wat een lieve vrienden heb ik toch. Bedankt voor alles lieverds.

Vandaag een rustdag en morgen.... Op naar Reims richting Vézelay , wordt spannend.

Nog bedankt voor alle lieve reacties xxxxxxx