dag 11

25 maart 2016 - Oignies, België

Vanmorgen had de tandloze een karig ontbijtje maar gelukkig wel veel koffie. Mijn 3 pijntjes weer van start maar bij het eerste dorpje was er een mini Delhaize en lekkere verse koffie, het gebruikelijk schudde met het hoofd en raar kijken naar 1 appel, 1 sinasappel en 1 kleintje cola.

20160324_094904

Daarna weer heerlijk door de bossen gestruint, bergje op bergje af, ik moet stoppen met roken puf,puf. Apostel Jacobus is me goed gezind nog steeds droog.

Wat een prachtige natuur hier, de vogels druk met takjes en wie kan het beste en hardste fluiten. Prachtig, genieten, zoiets is niet uit te leggen.

20160324_110220

Hier is met een wandelkar niet te komen. Overigens ben ik op vele plaatsen onderweg al zulke paadjes tegen gekomen en het enige alternatief is dan langs een drukke provinciaale weg. Bedankt nog Mannu dat je me dat karretje uit mijn hoofd hebt gepraat.

Dan kom een plant tegen....... Super mooi,

Wat is het?

20160324_103242

Mooi telefoontje gekregen uit Valkenswaard, morgen komt Wil en Kath me opzoeken en brengen mijn grote liefde Made mee. Xxxxxxxxxxx

1. Loek:
    25 maart 2016
    fijne paasdagen
  2. Inge:
    25 maart 2016
    Volgens mij is je plant een Helleborus Berrie. Wat maak je een prachtige reis, ik ben best een beetje jaloers. Geniet van je vriend(in)en en ga zo door!