Nog 1 week

7 maart 2016

Vandaag de voorbereidingen voor het uitstrooien van de as van mijn vader gemaakt, morgen ga ik zijn as uitstrooien. De laatste dingen ingepakt en mijn reiskar staat klaar. Donderdag brengen een vriend van mij en ik nog inboedel naar de stort die het bewaren niet waard zijn en zaterdag gaat de rest naar de opslag.

Vandaag heb ik de uitnodigingen voor zondag 13 maart verstuurd, graag wil ik nog een drankje drinken met mijn beste vrienden en vriendinnen en dan kan het grote avontuur beginnen. Mijn lieve schat Made heeft inmiddels begrepen dat ze me niet tegen kan houden en berust er in dat ik haar eind juni pas weer zie. Als de liefde sterk is zal ze de tijd wel overleven.

Ik verwacht van zondag een leuke avond in Dommel 18 te Eindhoven, de meeste hebben positief gereageerd om me uit te zwaaien en komen zondag. Alleen de allerbelangrijkste in mijn leven, mijn dochter weet nog niet of ze komt. Ik berust me maar in het feit dat ze nog maar 16 is en onder grote druk van haar moeder staat.

Ik zal vele kaarsjes voor haar opsteken onderweg.

Nou lieve mensen tot volgende week dan maar als ik m'n eerste echte reisblog heb geschreven.

1. Susan van oers:
    Veel Succes !!
  2. Christina Dafnopoulou:
    7 maart 2016
    Lieve Berrie ik vertrek overmorgen naar Thessaloniki.ik wens je een heel leuke reis en ik zie je snel weer. in Nederland of Spanje.dikke kus knuffel christina
  3. Adri Vos:
    8 maart 2016
    Succes met je reis...geniet van elk moment..!!
  4. Berrie:
    8 maart 2016
    Bedankt voor alle lieve reacties
  5. Kristine:
    Wouw Berrie!!

Knap hoor!! Wij wensen jou heel veel succes met deze reis!
    En doe voorzichtig aan!!
    Veel groetjes van ons
    Erwin, Kristine, Juliën, Glenn, Nika en Elena!!
  6. Thirza:
    9 maart 2016
    Succes met de laatste voorbereidingen en geniet van deze bijzondere reis straks!
  7. Marie jose:
    10 maart 2016
    Berrie je bent een bijzonder mens!! Ga waar je voor staat, daar ben je goed in! Wat nu een uitdaging is is straks een super unieke ervaring rijker! Dikke kus marie jose xx