De Uitzwaaiborrel en vandaag mijn eerste overnachting geregeld.

Pieter en Caatje

Wil en Kath

Dommel 18 13-03-16

Made )mijn grote liefde' en Davy haar dochter.

De overige foto´s staan in het fotoalbum.

Pieter,Caatje, Wil, en Kath hebben me ontzettend geholpen in deze laatste dagen met verhuizen en verschillende andere dingen die nog niet klaar waren.

Het was zo fijn om met alle vrienden nog een keer te toosten op mijn Camino.

Onverwacht en verbaast was ik met de verschillende kaarten en wensen. Er sprongen er een paar uit zoals die van `Tante Sjan`die vroeg of ik wat kaarsjes wilde branden voor Dolf haar man die in januari jl is overleden. Ze gaf me een jacobsschelp mee.

Dommel 18 13-03-16

Vandaag zouden ze elkaar 40 jaar kennen. Mooi met veel liefde voor haar man.

Dommel 18 13-03-16

En Pieter uit Valkenswaard die een geweldige brief heeft geschreven en me een hart onder de riem stak. Hij vond me wel heel  heeeel erg prettig gestoord haha.

Een fijn feestje met hele fijne vrienden.

De overige foto´s staan in het fotoalbum.

Vandaag pater Bennie gebeld van de Abdij van Postel en hij verwacht mij morgen voor 17.00 uur voor het avondeten en de overnachting. Dag 1 is rond

SPANNEND!!!!!!!

1. HvdH:
    14 maart 2016
    Succes met je uitdaging en ik ga je volgen
  2. Kees:
    14 maart 2016
    Heel veel succes Berrie! Gaat je lukken. We leven met je mee!
    Els en Kees
  3. Jeanne van Stratum:
    14 maart 2016
    Het was een goede ervaring om op jouw uitzwaaiborrel te zijn. Je laat fijne mensen achter. Het was niet de bedoeling om zo uitdrukkelijk aanwezig te zijn. Bij het lezen van jouw blog kreeg ik "pikoogjes". HOU-DOE & TABEE! Sterkte voor jou en je Lief !
  4. Hans Wijnands:
    14 maart 2016
    Ken je Dirk mijn collega. Zíjn vrouw marina gaat waarschijnlijk vanavond je eten klaar maken. Smakelijk en weltruste. Je slaapt misschien wel voor het eerst in een cel.
  5. Henny:
    15 maart 2016
    succes berrie ga je volgen. super goed bezig. gr. henny