dag 24 en 25

8 april 2016 - Troyes, Frankrijk

Gisteren van Savieres naar Troyes gelopen, redelijk saai de hele tijd. Gelukkig nog een paar vissers ontmoet die voor koffie zorgden en een goede visvangst hadden.CIMG0702CIMG0703CIMG0704

Daarna de weg vervolgd naar Troyes. Bij aankomst eerst een biertje op de markt. Ik kon pas om zes uur terecht op mijn slaapadres.

CIMG0706CIMG0707

Weer bij geweldig leuke mensen terecht gekomen bij fam Dupré-Latour . een mooie grote kamer en geweldige sanitaire voorzieningen.  Ze wonen midden in het centrum in een prachtig gerenoveerd middeleeuws huis.

Gisteravond mezelf op een menu getracteerd in een mooi restaurant.

20160407_20093420160407_20215120160407_204541

Na een paar wijntjes de slaapplaats weer opgezocht.

Vandaag de stad eens goed verkend. Als eerste naar de kathedraal en kaarsjes opgestoken voor mijn kinderen en kleinkind, voor Made, Wai Ying en Dolf en voor al mijn dierbare vrienden en familie en alle die me ontvallen zijn.

CIMG0724CIMG0722

Het is een geweldig mooie stad,kijk maar onder de foto's

Was lekker koffie aan het drinken komt Ad uit Dongen binnen gestapt. Morgen samen verder richting Vézelay.

Lekker dagje rust.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Davina van Duinen:
    8 april 2016
    Tjonge, de 3 weken zijn al gepasseerd.... time flies!!!
    Nou, die foto's zien er niet verkeerd uit, Berrie!!! Wat een mooie plaatjes,,,, en dat eten is ook niet slecht, zo te zien!
    Wat leuk al die dingen die jij onderweg ziet en meemaakt!!! TOPPIE. Zet um op!! En vooral.... geniet hiervan... neem alles op... en laat de gedachten gaan... dag na dag... heerlijk om te doen! FIJNE avond, en morgen veel plezier op weg naar Vézelay !! DIkke zoen XXX
  2. Peter Huijsmans:
    11 april 2016
    Hallo Berrie,
    Je bent nog steeds goed onderweg. Ik ga je blog volgen. Ik heb je niet meer gezien in Reims nadat je op weg was naar het hotel. Je was daar echt ziek lees ik nu. Heb nog een mooie tocht verder naar Santiago!.
    Ik ga ergens in mei/juni waarschijnlijk nog lopen van Reims naar Vezelay. Mocht je nog tips hebben dan graag. Ik kan je slaapadressen herleiden vanuit je blog wat mij al wat kan helpen.
    Groetjes Peter, die Pelgrim die je ontmoette in Aubigny de les Pothees en Grandchamp van bij Marie-Jose en bij Jos.