dag 16 en 17

31 maart 2016 - Reims, Frankrijk

Gisteravond lamsbout en rijst gegeten op de biologische boerderij van Jos en lamsbout dan bedoel ik dat ook, een complete achterpoot. Ik voelde me gisteravond en vanmorgen niet helemaal fit en klaagde over spierpijn. Peter, de medepelgrim, gaf me magnesiumtabletten maar in de loop van de dag bleek het toch een andere oorzaak te hebben. Griep. Aangekomen na weer een dag door eindeloze velden en regen was ik uitgeput, eindelijk Reims.

CIMG0660

Wist ik veel dat het dat het dan nog een anderhalf uurtje stappen was naar de kathedraal. Ik ga vandaag wel terug omdat ik besloten heb een rustdag te nemen. In de kathedraal zat een aardige mevrouw die een slaapplaats voor me regelde. Ik moest wel nog met de tram en een stukje lopen.

De tram heb ik als illegaal gereden haha. Aangekomen in het hotel , gelijk voor 2 nachten geboekt. Pelgrims special prize. Morgen mooi weer zei de dame in de kathedraal. Het regende nog harder dan gisteren.

Gisteravond met de tram terug gereden (nu legaal) en naar de mac, ik had geen zin om eten te koken, dat is mogelijk hier in het hotel. Na de mac, terug en meteen naar bed. Nu alleen nog snipverkouden maar het gaat al beter. Eens kijken of ik vandaag een lichtere slaapzak kan kopen, ik sjouw me te pletter met die ik nu heb.

Morgen daal ik verder af naar het zuiden.

1. Kristine:
    Beterschap Berrie!!
  2. Susan van oers:
    31 maart 2016
    Beterschap en niet teveel mac ,da s geen goeie brandstof!!Verzorg je eigen goed. En geef niet op !!
    groetjes Susan en Ad
  3. Gerard:
    Sterkte en beterschap!
  4. Mannu en Linda:
    31 maart 2016
    Goed idee om overtollige ballast over boord te gooien om potentiële actieradius te vergroten en problemen te voorkomen.
  5. Jos Kouwenberg:
    31 maart 2016
    Hoi berrie. Coolman heeft een hele goede collectie lichtgewicht slaapzakken. Goed van kwaliteit.
    Beterschap en de groetjes
    Jos
  6. Jeanne van Stratum:
    31 maart 2016
    Even op kracht komen vandaag, want met een zieke kop, zo ver lopen, lijkt mij niet echt gezond! BETERSCHAP Jeanneke.