Tja, de tijd gaat snel. Morgen weer thuis.

24 juni 2023 - Rouen, Frankrijk

Naar huis gaan vinden we toch ook altijd een feest.  Gisteren afscheid genomen van Patrick en Sylvia.  Wat een goed en mooi verblijf. 'S morgens een lekker ontbijt waarbij Patrick al snel afscheid van ons nam omdat hij elders een afspraak had. Sylvia had nog een verrassing voor ons, een pak koeken, een hele grote fles bier en een zak bonbons.  Lief hé.

20230623_084840

We hebben een goede reis achter de rug en gisteren ging het ook op rolletjes. Niet veel verkeer en een fijne temperatuur van 23 graden.

Onze airco is een beetje op z'n einde. Dat wist ik al omdat vorig jaar de garage zei dat de condensor erg versleten was. Ik vind de vervangingskosten veel te hoog.

En voor we op vakantie gingen werkte de airco nog goed.

Nu ARKO,alle ramen kunnen open, kijk wel of ik ergens een mannetje voor vind.

We zijn gisteren vroeg in de middag aangeland op ons laatste adres in Rouen. Het was even slikken omdat het appartement ook bewoond wordt door de eigenaars.

Verder wel goed hoor. Olivia een lieve vrouw zei meteen:" alles van ons is ook voor jullie ". We zijn in de middag de stad gaan verkennen en wederom een prachtige stad.

20230623_17200020230623_17201120230623_17223420230623_17272820230623_18203320230623_183641

20230623_211414en zo zou ik nog wel 1000 foto's kunnen plaatsen.

Na wat rond geslingerd lekker gegeten bij een plaatselijk restaurant en voor je het weet loopt het alweer tegen middernacht.

Lekker geslapen en vanmorgen na het ontbijt wederom naar de stad gegaan. De metro ligt hier op een steenworp afstand vandaan en is in het weekend gratis.

Wederom een prachtige dag en vanmiddag lekker lang op een terras gezeten en mensen kijken.

Daarna nog ff lekker gegeten bij de Jap,tja en voor je het weet was het alweer half elf. Nu op het dakterras van het appartement nog een pilsje. Het laatste verhaal en morgen lekker naar huis.

20230624_145026

Tot de volgende keer.

We hebben weer een opperbeste vakantie gehad. (Soms is Frankrijk wel een beetje duur)

We kijken uit naar onze volgende vakantie.

Groetjes Berrie en Made