Frankrijk, nog een hele weg te gaan

22 maart 2016 - Anhée, België

Vandaag aan de grens geschrokken. Ik hoorde net pas van de verschrikkingen in Brussel ,tjonge doe eens normaal. Zelf was ik getuige van gebeurtenissen aan de grens wat er aan de hand was weet ik niet precies.

CIMG0617

Het was een geweldige dag, de zon scheen zo dat ik mijn jas maar had uitgedaan. Ik slaap in een echte refuge dat betekent of eten kopen en zelf koken of kijken of ik ergens goedkoop kan eten. Hier in Givet kwam ik er achter dat mijn drinkbeker kapot was. Omdat er maar een paar slaapplaatsen zijn en er wel 20 bekers stonden, besloot ik om een beker te lenen. Ik zal proberen deze na mijn camino weer terug te brengen.

CIMG0621

Mooie stad Givet maar ik heb nu wel genoeg Maas gezien. Hele afstand afgelegd vandaag maar het lopen gaat steeds beter. Zit nu in een buurtkroeg waar ze wifi hebben alleen kreeg ik het wachtwoord niet en moet het met mijn telefoon doen en dan zijn de mogelijkheden beperkt. In het boek in de refuge zag ik dat Henk Sloop die vorige week 4 dagen voor lag vanmorgen hier vertrokken is en nog 1 ei in de koelkast had laten liggen, ik had liever koffie gehad. Morgen naar de volgende overnachting in het weekend maar eens een dagje rust nemen.

Wat mooie foto's van langs de maas:

CIMG0619

CIMG0615

CIMG0614

CIMG0612

Mooi, echt genieten.

1. Jos Kouwenberg:
    22 maart 2016
    Mooi Berrie fijn dat het goed gaat slaap ze.