de eerste week zit er op.

21 maart 2016 - Anhée, België

CIMG0606

Vandaag regende het flink in Namen en ik overwoog om een rustdag te nemen.Na het ontbijt was het droog geworden en ik belde daarom naar Christine en Jacques Puissant-Thiran of ik bij hun kon overnachten, ne pas problem zei mevrouw. Ik moet er nu toch echt aan geloven alles in het Frans.

CIMG0603

Om negen uur vertrok ik naar Anhée om een hele dag langs de maas te lopen richting Dunant. Anhée ligt ongeveer 5 km voor Dinant.En 20 km is genoeg voor vandaag na de afmatting van gisteren. Wel een mooie tocht langs de maas

CIMG0604

Fijne dag

Een grijze dag hoewel rond het middaguur ,piepte de zon even door

CIMG0605

CIMG0607

Aangekomen in Anhée werd ik hartelijk ontvangen door mevrouw Christine met koffie.

Ik heb eerst ff gedoucht en daarna een tukje gedaan. Om 18.00 u was het eten klaar, zo'n grote pastij had ik nog nooit gehad maar een Pelgrim kan bergen verzetten ook als het om eten gaat. Inmiddels heeft mevrouw voor mij de komende drie dagen op de route overnachting voor mij geregeld dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken maar wel doorlopen hihi

1. Kristine:
    21 maart 2016
    Een goeie dag gehad dus!!
    Goed gedaan Berrie!!!
  2. Inge:
    21 maart 2016
    klinkt alweer super Berrie!
  3. Henk Slomp:
    22 maart 2016
    Berry weet niet waar je nu slaapt als dat in givet is dan valt de afstand morgen mee. Maar 12 km. Hoor dat je morgen in mazee slaapt klopt dat of er is nog iemand anders